CRITERIS
PER A L’AVALUACIÓ D’UNA EXPOSICIÓ ORAL
|
|||||
|
|||||
MEMBRES
DEL GRUP
(
Marca la casella que correspon a l’alumne/a que exposa )
|
|||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
TEMA
|
|||||
|
|||||
A.
ORGANITZACIÓ DE L’EXPOSICIÓ
|
|||||
Les
idees s’exposen ordenadament
|
Ben
estructurada i ordenada
|
Acceptable,
però amb algunes faltes
|
Desorganitzada
|
||
Hi
ha una introducció, un cos del treball i conclusions
|
Sí
|
Poc
clar
|
No
|
||
Capacitat
de síntesi: s’han seleccionat els aspectes més significatius
|
Molta
|
Bastant
|
Poca
|
||
Expressa
rigor i objectivitat
|
Molt
|
Bastant
|
Poc
|
||
Puntuació
( 2,5) punts
|
|
|
|
|
|
|
|||||
B.
ADEQUACIÓ AL CONTEXT COMUNICATIU I QUALITAT DEL CONTINGUT
|
|||||
Demostren
domini del tema ( rigor, objectivitat i nivell )
|
Molt
adequat
|
Acceptable,
però amb faltes o errades
|
Poc
adequat
|
||
Es
presenten les idees amb profunditat, detalls i exemples
|
Informació
essencial. Coneixement excel·lent
|
Informació
bàsica del tema, però amb errades
|
Contingut
mínim i amb errades
|
||
Grau
de formalitat
|
Molt
adequat
|
Acceptable
|
Poc
adequat
|
||
Expressa
rigor, claredat i precisió
|
Ben
explicat i entenedor
|
Poc
clar
|
No
s’entén
|
||
Defineix
paraules o conceptes que poden ser nous
|
Sí
|
Poc
|
No
|
||
Puntuació
( 2,5) punts
|
|
|
|
|
|
|
|||||
C.
CORRECCIÓ LINGÜÍSTICA
|
|||||
El
llenguatge s’adequa a la situació i és el propi de la matèria
|
Molt
adequat
|
Amb
algunes faltes o errades
|
No
adequat ( imprecissions, barbarismes, errades greus...)
|
||
Morfosintaxi:
concordances, estructura de les frases, oracions completes...
|
Molt
adequada
|
Amb
algunes errades
|
No
adequada
|
||
Pronunciació
|
Adequada
|
Amb
algunes errades
|
No
adequada
|
||
Puntuació
( 2,5) punts
|
|
|
|
|
D.
EFICÀCIA COMUNICATIVA
|
|||||||
Presenta
la informació de forma convincent
|
Molt
convincent
|
Regular
|
Poc
convincent
|
||||
Discurs
fluid, àgil, amb ritme i amb les pauses adequades
|
Molt
|
Bastant
|
Poc
|
||||
Volum,
to i modulació de veu
|
Adequat
|
Acceptable
|
Inadequat
|
||||
Adequació
del suport visual
|
Sí
|
Poc
|
No
|
||||
Organització
i claredat de la presentació visual
|
Molt
adequat
|
Acceptable
|
Inadequada
|
||||
Si
es formulen preguntes les respostes són...
|
Adequades
i precises
|
Acceptables
|
No
responen al què se’ls pregunta
|
||||
Puntuació
( 2,5) punts
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
||||
QUALIFICACIÓ
FINAL
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
OBSERVACIONS
|